Another challenge

Veronica utmanar att visa upp det fjärde fotot i den fjärde fotomappen på vår dator. Jag hade inte fyra mappar just nu utan bara två, så därför visar jag det fjärde fotot i den andra mappen istället. Var lite rädd för vad det skulle bli men det visade sig vara ett helt "ofarligt" foto från svägerskans bröllop. Taget med halvkass kamera i kyrkan så det är lite grumligt, men ändå...


Veronica had a challenge and I took it. Now I challenge you to do the same. Show us the fourth photo in your fourth map in your photomap. I didn't have four maps so I took the fourth photo from my second map (since I only had two of them). It´s from the church when my sister-in-law got married.

Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Kul!

Visst var det lite spännande =)

Fin bild. det är så fint när man tar på händer på brölopp!!!

Ha det =)

2009-01-20 @ 20:45:39
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kul utmaning eller hur? Men jag måste erkänna att mitt arkiv inte är i perfekt ordning. Fin bild hos dig/Lis

2009-01-20 @ 21:40:57
Postat av: Photos by Storm

Kul utmaning eller hur? Men jag måste erkänna att mitt arkiv inte är i perfekt ordning. Fin bild hos dig/Lis

2009-01-20 @ 21:42:05
URL: http://photobystorm.blogspot.com
Postat av: lovedmum.se

Hej! Vi är med i samma fotokurs. Kände för att kika runt hos er andra och se hur ni har det på era hemsidor



Ha det bra!

2009-02-11 @ 13:20:02
URL: http://lovedmum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0