Kylig promenad

Vaknade till en kall värld idag. Termometern visade på -19 och det har väl antagligen varit några grader kallare under natten. Det kom en aning snö häromdagen så det är rätt lagom vitt ute nu. Maken, sonen och jag tog en liten promenad och självklart fick kameran följa med.

Så här härligt ser det ut i diket:











Här var det inte makens rygg jag var ute efter utan min egen fotograferande skugga. :-)


Alla tre skuggorna fick fastna på bild också.


Nu bär det snart av på kalas för att fira en ettåring. En väldigt fotogenisk sådan....sån tur för mig!

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga vinterbilder. Men fy bubblan vad kallt! :o)

2008-11-26 @ 00:22:29
URL: http://www.rubinara.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0